ارائه راهکارهای کاهش عوارض ناشی از تحریم ها در حوزه خدمات ارتوپدی

ارائه راهکارهای کاهش عوارض ناشی از تحریم ها در حوزه خدمات ارتوپدی

دبیر علمی بیست و هفتمین کنگره بین المللی انجمن جراحان ارتوپدی ایران با اشاره به ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه ارتوپدی گفت: موضوع راهکارهای کاهش عوارض ناشی از تحریم ها در حوزه خدمات ارتوپدی نیز در این کنگره مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 14:13

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از خبرگذاری برنا 

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دکتر عادل ابراهیم پور، دبیر علمی بیست‌وهفتمین کنگره بین المللی انجمن جراحان ارتوپدی ایران اظهار داشت: این کنگره از امروز ۱۳ آبان آغاز شده و تا ۱۷ آبان در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و مباحثی همچون تروما، شانه، دست، هیپ، زانو، مچ پا، اطفال و تومورهای اسکلتی مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این کنگره علاوه بر متخصصین و فوق تخصص‌های ارتوپدی رشته‌های پرستاری، تکنولوژی در ارتوپدی نوین و فیزیوتراپی هم حضور دارند.

دبیر علمی بیست و هفتمین کنگره بین المللی انجمن ارتوپدی ایران با اشاره به اینکه موضوع تحریم ها و اثرات آن در آموزش و درمان رشته ارتوپدی نیز در این کنگره با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد،خاطرنشان کرد: این مسئله جهت راتکارهای کاهش عوارض ناشی از تحریم در حوزه خدمات ارتوپدی مطرح می‌شود.

عادل ابراهیم پور گفت: مهمانان و اساتیدی از کشورهای ترکیه، عمان، هندوستان، مصر، انگلستان و کلمبیا در این کنگره حضور دارند و شرکت‌های دارویی و ارتوپدی تامین کننده بخشی از هزینه‌های مالی بیست و هفتمین کنگره بین المللی ارتوپدی ایران بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

  • مدال‌های خوبی در جاکارتا به ارمغان آمد/ ورزشکاران ایرانی با غیرت هستند و همه جنگیدند
  • حریفان پنج نماینده کاراته ایران در روز دوم مسابقات گزینشی المپیک
تعداد بازدید : 487

ثبت نظر

ارسال