پژوهش‌های بین‌المللی کرونا در علوم پزشکی تهران گرنت می گیرند

پژوهش‌های بین‌المللی کرونا در علوم پزشکی تهران گرنت می گیرند

معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای حمایت از پژوهش‌های بین‌المللی با COVID-۱۹، به اعضای هیئت علمی دانشگاه گرنت تحقیقاتی اعطا می‌کند.

چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 0:45

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر احمد اسماعیل‌زاده، معاون پژوهشی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا، این معاونت دستورالعمل حمایت از طرح‌های بین‌المللی COVID-۱۹ را تدوین و درصدد اجرای آن است.

وی با اشاره به اینکه موضوع اصلی دستورالعمل مذکور اعطای گرنت به پنج عضو هیئت علمی است که پروپوزالی مشترک با همکاری اساتید بین‌المللی تهیه کنند، اظهار داشت: به منظور اخذ این گرنت، مجری اول طرح تحقیقاتی باید یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران باشد ضمن اینکه پروپوزال باید یک همکار یا مجری از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌هایی داشته باشد که در مجموع ۵۰۰ مرکز علمی برتر دنیا طبق رتبه‌بندی Times قرار دارند.

معاون پژوهشی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: اعضای هیئت علمی خارج از کشور باید موافقت خود را به صورت کتبی یا الکترونیک جهت همکاری در طرح برای مجری ارسال کنند.

اسماعیل‌زاده اظهار داشت: متقاضیان اخذ گرنت می‌توانند پروپوزال‌های کامل خود به زبان انگلیسی را همراه با مدارک موردنیاز به پست الکترونیکی که اعلام شده بفرستند تا در گام نخست طرح‌ها توسط کمیته علمی در معاونت پژوهشی پردیس بین‌الملل داوری خواهد شد.

وی تاکید کرد: با انتخاب پنج طرح برتر، از مجریان درخواست می‌شود نسبت به ثبت آنها در سیستم پژوهشیار به عنوان طرح تحقیقاتی (با انتخاب پردیس بین‌الملل- معاونت پژوهشی به عنوان مرکز هدف اول) اقدام کنند تا روند مربوط به اخذ کد اخلاق برای این طرح‌ها انجام گیرد.

معاون پژوهشی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: با اخذ تأییدیه کد اخلاق، قراردادی میان معاونت بین‌الملل دانشگاه مجریان طرح‌ها منعقد می‌شود.

اسماعیل‌زاده مهلت ارسال پروپوزال‌ها به ایمیل معاونت پژوهشی پردیس بین‌الملل را ۲۵ اردیبهشت ۹۹ اعلام کرد و گفت: زمان اعلام نتایج پذیرش پنج طرح برتر یک هفته تا ۱۰ روز پس از این تاریخ خواهد بود.

وی از کمک به جذب گرنت‌های بین‌المللی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه خبر داد و افزود: در حال گردآوری پایگاه داده‌ای از گرنت‌های بین‌المللی حوزه کرونا با رویکرد اطلاع‌رسانی به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه هستیم.

کد خبر 4916805
تعداد بازدید : 473

ثبت نظر

ارسال