رقابت ایده‌های گردشگری فضاپایه در نیمه مهرماه

رقابت ایده‌های گردشگری فضاپایه در نیمه مهرماه

از سوی پژوهشگاه فضایی ایران رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک‌ها و گردشگاه‌های موضوعی فضاپایه در مهرماه برگزار می‌شود.

یکشنبه 31 شهریور 1398 ساعت 12:48

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، پژوهشگاه فضایی ایران با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و سازمان فضایی ایران رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک‌ها و گردشگاه‌های موضوعی فضاپایه را در روزهای ١٦ و ١٧ مهر ماه امسال برگزار می‌کند.

این رویداد با هدف ترویج و اشاعه علوم، فناوری‌ها و دستاوردهای فضایی در جامعه متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی-ایرانی برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام تا ۱۰ مهرماه تعیین شده است.

این رویداد در چهار محور " پیوند علم و فناوری‌های فضایی با حوزه گردشگری"، "مصادیق ترویج در علوم و فناوری‌های قضایی در قالب پارک‌های موضوعی"، "ایده‌های مکان‌محور در حوزه نجوم و گردشگری"، "عظمت آسمان‌ها و زمین‌ و علوم و فناوری‌های فضایی" و "تعامل علوم و فناوری‌های فضایی با صنایع خلاق و فرهنگی" برگزار می‌شود.

تمامی افراد مستعد، اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در حوزه‌های زیست‌بوم صنعت گردشگری موضوعی، زیست‌بوم صنعت بازی و سرگرمی موضوعی، زیست‌بوم صنایع فرهنگی هنری و چندرسانه‌ای، جریان‌سازی ارائه محتوا مبتنی بر مبانی علمی و معرفتی، مجموعه‌های جانبی مکمل در حوزه اقتصاد خلاق با ارائه طرح‌ها، ایده‌ها، ‌محصولات و خدمات خود، در این رویداد شرکت کنند.

گردآوری و کمک به تجاری‌سازی طرح‌های خلاقانه کشور، برای استفاده در پارک‌های گردشگری فضاپایه از اهداف برگزاری این رویداد است.

شرکت‌کنندگان در مرحله اول باید طرح‌ها و ایده‌های خود را برای دفتر مدیریت طرح پارک‌های موضوعی ارسال کنند و پس از بررسی و ارزیابی ایده‌ها و طرح‌های برگزیده انتخاب شده و از صاحبان این ایده‌ها دعوت می‌شود تا با تکمیل و ارائه طرح خود، آن را با سایر طرح‌ها و ایده‌ها به رقابت بگذارند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 353

ثبت نظر

ارسال