سطح هشدار هواشناسی در کردستان قرمز اعلام شد

سطح هشدار هواشناسی در کردستان قرمز اعلام شد

مدیر هواشناسی استان کردستان اعلام کرد که از اواخر روز سه‌شنبه بطور فراگیر در تمام استان بارش باران و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 3:35

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

رحیم صدیقی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در کردستان اظهار کرد: از اواخر وقت سه‌شنبه به طور فراگیر در تمام استان، وزش باد شدید، رگبار باران، رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بارش‌ها در روز چهارشنبه در بخش‌های غربی، جنوب غربی و جنوب شامل بانه، مریوان، جنوب شهرستان سقز، سروآباد، منطقه اورامانات، سرشیو مریوان، کامیاران و تا حدودی جنوب سنندج و دهگلان قابل ملاحظه‌تر خواهد بود.

مدیر هواشناسی استان کردستان با اشاره به کاهش دید و کیفیت هوا در این مدت تصریح کرد: خسارات ناشی از وزش شدید باد، آبگرفتگی موقت معابر، سیلابی شدن مسیرها به صورت موقت، خسارت صاعقه و بارش شدید تگرگ در باغات دور از انتظار نیست.

وی عنوان کرد: هم استانی‌ها از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، صعود به ارتفاعات و به جهت آلودگی هوا از فعالیت‌های ورزشی و حضور در سطح شهر پرهیز کنند.

صدیقی در پایان یادآور شد: طبق مدل‌های هواشناسی دمای هوا نسبت به امروز کاهشی و بارش‌های بیش از ۵۰ میلیمتری پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 605

ثبت نظر

ارسال