تشریح جزئیات برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین/اعلام زمان برپایی دومین دوره جایزه

تشریح جزئیات برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین/اعلام زمان برپایی دومین دوره جایزه

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین جزئیات برگزاری نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را تشریح کرد.

جمعه 26 مهر 1398 ساعت 11:2

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، دکتر بهروز کریمی، دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با پیشینه و تجربه زیاد در زمینه لجستیک و زنجیره تامین به عنوان اولین دانشگاهی که رشته لجستیک را در کشور ایجاد کرده، با بررسی جوایز مختلف بین‌المللی ( ال اس سی به انگلیسی) در دنیا، موفق شد مدل مناسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین را ارائه کند.

وی افزود: در راستای اجرای جایزه لجستیک و زنجیره تامین در مهر ماه سال ۹۷ با وزارت صنعت، معدن و تجارت تفاهم‌نامه‌های لازم منعقد شد و پس از یک سال، موفق به ارزیابی شرکت کنندگان در نخستین دوره لجستیک و زنجیره تامین شدیم.

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌هایی که وجود داشت، در نخستین دوره جایزه لجستیک و زنجیره تامین تنها به اعطای گواهینامه و تقدیر نامه سطح یک و دو بسنده شد و در دوره‌های بعد سطوح بالاتر نیز اعطا خواهد شد.

دکتر کریمی عنوان کرد: برای این جایزه با ۲۵۰۰ شرکت مکاتبه صورت گرفت که در اولین دوره جایزه ۲۰ شرکت حضور داشتند که در این جایزه چهار شرکت تقدیرنامه و ۱۲ شرکت گواهینامه دریافت کردند.

وی اظهار کرد: در حاشیه این جایزه ۴۲ استارتاپ در جشنواره شرکت کردند که در نهایت ۶ استارتاپ برتر انتخاب شدند تا در اولین دوره لجستیک، طرح خود را ارائه و سرمایه گذار جذب کنند.

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین افزود: دومین دوره جایزه ملی لجستیک در مهر ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد و در این دوره سطح چهار ستاره جایزه ارتقا می‌یابد.

دکتر کریمی گفت: همچنین در دومین دوره جایزه ملی لجستیک قرار است برترین‌ها در حوزه‌های مختلف لجستیکی معرفی شوند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 390

ثبت نظر

ارسال