بسیاری از مدیران ورزشی ما به دلیل مناسبات سیاسی انتخاب شده‌اند

بسیاری از مدیران ورزشی ما به دلیل مناسبات سیاسی انتخاب شده‌اند

دبیر انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران گفت: بسیاری از مدیران ورزشی ما به دلیل مناسبات سیاسی انتخاب شده‌اند و طبیعتا از ورزش آگاهی درستی ندارند.

جمعه 26 مهر 1398 ساعت 9:23

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، مهدی فتحی امروز در سمپوزیوم بین المللی هیپنوتیزم ورزشی که در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مدیران ورزشی ما به دلیل مناسبات سیاسی انتخاب شده‌اند و طبیعتا از ورزش آگاهی درستی ندارند. ورزشکار باید بداند چگونه خود را در عرصه ورزشگاه مدیریت کند. اطلاعات باید در سطح مربی، ورزشکار و... به روزرسانی شوند.

وی افزود: نیازهای زمانه عوض شده و باید افراد و نیازها و اطلاعات حتی در زمینه ورزش به‌روزرسانی شوند؛ به این معنا که هم از علم آناتومی و هم از تمام چیزهایی که باید یک مدیر ورزشی در زمینه ورزش بداند، آگاه باشند.

فتحی ادامه داد: بسیاری از مدیران ورزشی ما به دلیل مناسبت‌های سیاسی انتخاب شده‌اند و طبیعتا از ورزش آگاهی درستی ندارند، بنابراین باید در کنار این افراد یک مشاور و راهنما قرار بگیرد. اطلاعات باید در سطح مربی، ورزشکار و... به‌روزرسانی شوند. ورزشکار باید بداند که چه تغذیه‌ای داشته باشد، چگونه ورزش کند، باید بیاموزد که در عرصه ورزشگاه چگونه خود را مدیریت کند و تصمیماتی بگیرد که زمان زیادی برای فکر کردن به آنها ندارد.

مدرس بین‌المللی هیپنوتیزم، تشریح کرد: ورزشکاران باید یاد بگیرند که در عرصه رقابت‌ها و مسابقات چگونه بر خود تسلط داشته باشند و خود را مدیریت کنند. در حال حاضر ما افتخار پیدا کردیم تا در حضور پروفسور اونستال به بررسی این بحث مهم بپردازیم.

دبیر انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران، گفت: یکی از اهداف کمیته هیپنوتیزم ورزشی این است که روانشناسی ورزشی را در ایران نهادینه کند که این روند باعث ایجاد اشتغال هم می‌شود. امیدواریم که در زمینه هیپنوتیزم آسیا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم و سیاست‌گذاری‌های درستی در عرصه پیشرفت این علم، دانش و مهارت داشته باشیم.

فتحی اظهار کرد: مشهد قطب هیپنوتیزم ورزشی آسیاست. امیدوارم این فرصت را غنیمت بدانیم و همه تلاشمان را انجام دهیم تا اطلاعات و مهارت‌های مربیان و مدیران ورزشی خود را به‌روزرسانی کنیم و هرچه بیشتر برای پیشرفت علم و مهارت کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 326

ثبت نظر

ارسال