بررسی روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت دندانی

بررسی روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت دندانی

دبیر اجرایی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان، از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی در کنگره نقش جهان خبر داد.

شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 9:30

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی سلیمی، گفت: دومین کنگره دندانپزشکی از ۳۰ مرداد تا اول شهریور ۹۸، با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در حوزه دندانپزشکی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دندانپزشکانی که در کنگره شرکت کنند می‌توانند از ۱۹.۷۵ امتیاز بازآموزی برخوردار شوند، افزود: در حاشیه این کنگره نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی برگزار می‌شود که بازدید آن برای جامعه پزشکی آزاد است، بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که ۱۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از مجموع نمایشگاه و دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان بازدید به عمل آورند.

سلیمی در ارتباط با محورهای دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان، گفت: دندانپزشکی دیجیتال، راهکارهای جدید در مدیریت مطب و برندینگ، نقش لیزر در درمان های روزمره دندانپزشکی، راهکارها و روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت، اکلوژن؛ کلید درمان‌های موفق، راهکارها و روش‌های جدید در مواد دندانی از محورهای این کنگره است.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ تا ۲۰ کارگاه مرتبط با دندانپزشکی در این کنگره برگزار می‌شود و موارد مختلف همچون جراحی زنده در قالب این کارگاه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: مهمانان خارجی نیز در این کنگره حضور خواهند داشت.

کد خبر 4694177
حبیب احسنی پور
تعداد بازدید : 352

ثبت نظر

ارسال