۹۰ هزار خانوار استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه

۹۰ هزار خانوار استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: 90افزون بر هزار خانوار این استان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه هستند که در مقایسه با جمعیت 700 هزار نفری استان رقم بالایی است.

شنبه 30 آذر 1398 ساعت 23:14

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

محسن مسعودیان راد با تاکید بر ضرورت افزایش مشارکت مردم از طریق روش‌های الکترونیکی اظهار کرد: مردم استان سمنان در هشت ‌ماهه سال جاری سه میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این مجموع ۶۵ میلیون ۷۰۵ هزارتومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر فناوری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه بیش از ۹۰ هزار از خانوارهای استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد استان سمنان هستند افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

وی با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین افزود: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد.

مسعودیان راد خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان در هشت ‌ماهه سال جاری سه میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان  صدقه پرداخت کردند که از این مجموع ۶۵  میلیون و ۷۰۵هزار تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر فناوری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند یادآور شد: پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن سکه،سنا راه‌های دیگر از مشارکت در این امر پسندیده است.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 310

ثبت نظر

ارسال