پیام استاندار تهران به مناسبت هفته بسیج

پیام استاندار تهران به مناسبت هفته بسیج

استاندار تهران در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و تاکید کرد: "امروزه نه تنها وظایف بسیج کاهش نیافته بلکه هر روز بر تکالیف و وظایف این عزیزان افزوده شده، بطوری که گاه در عرصه اقتصادی و خودکفایی و گاه حفاظت از نوامیس و حریم امنیت مردم و امر به معروف و نهی از منکر فعال و مثمرثمر می‌باشند. "

شنبه 2 آذر 1398 ساعت 18:11

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، در پیام انوشیروان محسنی بندپی به مناسب هفته آمده است:«هفته بسیج فرصتی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان بسیجی و تکریم شهدای گرانقدر انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های موسس و معمار کبیر نهاد مردمی بسیج تجدید میثاق نماییم
بسیج عصاره خوبی‌ها و فضیلت‌های ملت است.
بسیج آمیزه‌ای از زیبایی شکوه، مهربانی و اقتدار است.
بسیج و بسیجی هر دو مقدس هستند که فقط در قاموس انقلاب اسلامی و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام می‌توان آنها را تفسیر و تعبیر کرد.
امروزه نه تنها وظایف بسیج کاهش نیافته بلکه هر روز بر تکالیف و وظایف این عزیزان افزوده شده، بطوری که گاه در عرصه اقتصادی و خودکفایی و گاه حفاظت از نوامیس و حریم امنیت مردم و امر به معروف و نهی از منکر فعال و مثمرثمر می‌باشند. بی‌شک با حفظ این سرمایه گران سنگ، انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن ماندگار و جاودانه خواهند ماند.
اینجانب هفته بسیج را به کلیه بسیجیان استانداری تهران تبریک عرض نموده و امیدوارم با بهره‌مندی از ظرفیت کلان فرزندان بسیجی ایران اسلامی شاهد پیشرفت و سربلندی هر چه بیشتر میهن عزیزمان باشیم.»
انتهای پیام

تعداد بازدید : 463

ثبت نظر

ارسال