نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات برگزار می شود

نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات برگزار می شود

نهمین کنفرانس بین ‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران، روزهای ۳ و ۴ دیماه ۱۳۹۸ در محل دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 8:8

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، ارائه سخنرانی ‌های کلیدی توسط دانشمندان مطرح داخلی و خارجی، ارائه بیش از ۱۳۰ مقاله و پوستر، پانلها و نشست ‌های تخصصی صنعتی، برگزاری ۱۸ عنوان کارگاه‌ های تخصصی- که برخی از آنها برای اولین بار در کشور برگزار می شود- نمایشگاه جانبی صنعتی، برگزاری مسابقه دانشجویی ملی با عنوان «طراحی و ساخت توربین بدون پره ارتعاشی»، انتخاب پایان ‌نامه ‌های برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک و ارتعاشات، انتخاب مهندس برتر و محقق برجسته از برنامه ‌های متنوع این کنفرانس خواهد بود.

داود یونسیان، رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران، ریاست نهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ایران را بر عهده دارد و حمید احمدیان، دبیر کمیته علمی و دکتر روح الله طالبی دبیر کمیته اجرایی کنفرانس است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دفتر انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران، با شماره تلفکس ۸۱۰۳۲۳۲۳-۰۲۱ تماس حاصل کرده و یا به وب سایت کنفرانس به آدرس الکترونیکیhttp://۲۰۱۹.isav.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4797493
تعداد بازدید : 398

ثبت نظر

ارسال