نمایشگاهی برای حمایت از محصولات دانش‌بنیان حوزه دفاعی و امنیتی

نمایشگاهی برای حمایت از محصولات دانش‌بنیان حوزه دفاعی و امنیتی

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه دفاعی یکی از اولویت‌های مهم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. در این راستا شرکت‌های استارتاپی، خلاق و دانشگاه بنیان شرکت‌کننده در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، برابر قانون از حمایت‌های این معاونت برخوردار می‌شوند.

دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 18:40

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، این نمایشگاه که از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه جاری برگزار می‌شود، حوزه‌های مختلف دفاعی از جمله سایبری، زیستی، شیمیایی و دفاع پرتویی را شامل می‌شود.

ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، هدف شناسایی و همراهی با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه در حوزه‌های دفاع سایبری، دفاع زیستی، دفاع شیمیایی و دفاع پرتویی را دنبال می‌کند.

با توجه به تجربیات پنج دوره برگزاری این نمایشگاه، اهداف متنوعی برای دوره جدید تعیین شده است. معرفی محصولات بومی و دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف دفاعی از جمله اهداف این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

همچنین سازمان‌ها و ارگان‌های مختلفی که از محصولات دفاعی مختلف استفاده می‌کنند، با ابزارهای مختلف تشویق می شوند که به جای محصولات خارجی از نمونه های  مشابه «ایران‌ساخت» استفاده کنند.

این نمایشگاه فرصتی است که مدیران و کارشناسان زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور و دستگاه‌های اجرایی و عمومی با توانمندی‌ها و محصولات شرکت‌ها و تولیدکنندگان محصولات بومی پدافند غیرعامل و نیز استارتاپ‌های این حوزه آشنا شوند.

همچنین با تعامل انجام گرفته، میان ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان پدافند غیرعامل، به ازای هر شرکت استارتاپی، خلاق و دانش‌بنیان فضایی بین ۶ تا ۱۲ مترمربع به صورت رایگان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 327

ثبت نظر

ارسال