قهرمان ملی ایران، بی تاب وصل یاران شهیدش بود

قهرمان ملی ایران، بی تاب وصل یاران شهیدش بود

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در پیام تسلیت خود در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: قهرمان ملی ایران، بی تاب وصل یاران شهیدش بود.

جمعه 13 دی 1398 ساعت 16:12

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، متن پیام تسلیت مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به شرح ذیل است:

« قاسم سلیمانی سردار دلیر ایرانی در پی حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسید.قهرمان ملی ایران ، او که بی تاب وصل یاران شهیدش بود در حالی در جوار رحمت حق آرام گرفت که ایران و ایرانی به پاس رشادت ها ، دلاوری ها  و ایثار گری‌های او به رسم ادب ، دست بر سینه ، تمام قد در برابرش می‌ایستند.

خلعت سرخ شهادت برازنده قامت " فرزند ایران مظلوم و مقتدر " بود. بدون تردید منطقه خاورمیانه، فرمانده‌ای خردمند، دور اندیش و هوشمند را از دست داد که برای صلح با داعش و سلفی گرایان متحجر جنگید و شهادتش نشان داد مدعیان دروغین لیبرالیسم تا چه اندازه می‌توانند سبوعانه با صلح بیگانه باشند. ترامپ‌ با این اقدام نسنجیده آغازگر مسیری شد که جز خسران و خجلت برای او و مزدبگیران درگاهش نخواهد داشت.

قاسم سلیمانی رفت. اما سردار دلها که محبوب قلوب بود در قالب و قامت جوانان ایران تکثیر خواهد شد. بدون شک خط دفاع از تمامیت ایران و منافع ملی با شهادت " فرمانده صلح  " با انسجام ، وحدت ، مودت و برادری‌ها تقویت خواهد شد.

شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب و  ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و برای روح آن" شهید عزیز " علو درجات را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام

تعداد بازدید : 414

ثبت نظر

ارسال