دستگیری قاتل دختر 25 ساله در شهرستان بیرجند

دستگیری قاتل دختر 25 ساله در شهرستان بیرجند

فردی که در خیابان معلم شهرستان بیرجند در اقدامی جنون آمیز دختر 25 ساله را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

پنجشنبه 10 بهمن 1398 ساعت 23:15

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در رابطه با این پرونده گفت: حوالی ساعت 10 صبح روز سه شنبه سوم دی ماه 98 بود که خبری مبنی بر وقوع جنایت در خیابان معلم شهرستان بیرجند به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که بلافاصله مأموران پلیس به همراه کاراگاهان ویژه قتل به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند دختری جوان در اتاق خواب خود به قتل رسیده است و بررسی کاراگاهان پلیس آگاهی حاکی از این بود که قاتل با انجام اقداماتی سعی در فریب مأموران را داشته تا این جنایت پنهان مانده و خودکشی جلوه دهد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: مأموران با بررسی‌های اولیه صحنه جنایت، به مدارکی دست پیدا کردند که وقوع این جنایت را تأیید می‌کرد ولی با توجه به حرفه‌ای بودن قاتل، تحقیقات وسیع‌تری را آغاز کردند و با تشکیل تیم های تخصصی ویژه، کشف این جنایت را پیگیری کردند.

سردار شجاع ادامه داد: مأموران در بررسی‌های شبانه روزی و یک ماهه خود به سرنخ‌هایی دست پیدا کردند که وقوع جنایت توسط مستاجر خانه اجاره‌ای پدر مقتول را تایید می‌کرد که با هماهنگی مقام قضائی متهم در شهرستان بیرجند دستگیر و تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده که در ابتدا منکر وقوع جنایت بود تحت بازجویی های تخصصی کاراگاهان پلیس قرار گرفت که سرانجام با مشاهده دلایل و مدارک پلیس به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه قتل را اختلاف در رابطه موجر و مستاجری اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: متهم در پلیس آگاهی اعتراف کرد که بنا به اختلاف در رابطه موجر و مستاجری جهت آتش زدن منزل پدر مقتول وارد خانه شده و پس از روبرو شدن با دختر 25 ساله وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

سردار شجاع خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از بازسازی صحنه قتل در اختیار مقام قضائی قرار گرفت تا به اعمال مجرمانه وی رسیدگی شود.
انتهای پیام

تعداد بازدید : 506

ثبت نظر

ارسال