انتخابات هیئت مدیره کارشناسان رسمی قوه قضاییه برگزار می‌شود

انتخابات هیئت مدیره کارشناسان رسمی قوه قضاییه برگزار می‌شود

رئیس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه کردستان از انتخابات مرکز در روز شنبه مورخ ١۲ بهمن ماه سال جاری خبر داد.

پنجشنبه 10 بهمن 1398 ساعت 19:13

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

علی حسن‌زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سومین دوره انتخابات مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کردستان اظهار کرد: ١۸ نفر برای انتخابات هیئت مدیره در سراسر استان ثبت نام کرده‌اند که ۵ نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس مرکز انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه برگزاری انتخابات جامع، کامل و شفاف است، افزود: انتخابات این مرکز روز شنبه ١۲ بهمن ماه و برای اولین بار به صورت الکترونیک در سراسر استان کردستان برگزار می‌شود.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کردستان تصریح کرد: این مرکز از بدنه قوه قضاییه است که در ١۷ رشته شامل آب و معادن، پزشکی، کشاورزی و غیره به ادارات و قوه قضاییه مشاوره می‌دهد.

وی عنوان کرد: به منظور احقاق حقوق مردم، قضات برای بررسی دقیق و شفاف در موضوعات تخصصی از مشاورین مرکز کارشناسان استفاده می‌کنند.

حسن‌زاده در پایان با بیان اینکه در قانون سوم توسعه، ماده ١۸۷ تاسیس این مرکز مدون شده است یادآور شد: مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه کردستان در سال ۸۲ در استان تاسیس شد و اکنون بیش از ۲۵۰ کارشناس رسمی در رشته‌های مختلف در سطح استان دارد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 667

ثبت نظر

ارسال