دانشگاه علامه میزبان رویداد تخصصی کارآفرینی در حوزه علوم انسانی

دانشگاه علامه میزبان رویداد تخصصی کارآفرینی در حوزه علوم انسانی

رویداد «چکاوک» باهدف آشنایی و آموزش دانشجویان و دانش‌آموختگان علوم انسانی با ادبیات کارآفرینی و ایجاد ارتباط متقابل بین فعالین اقتصادی و ایده پردازان در زمینه علوم انسانی،برای چهارمین سال متوالی در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌گردد. این رویداد از طریق برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، تا ضمن آشنایی با فضای کسب‌وکار و کارآفرینی، در قالب تیم‌های مختلف استارت‌آپی با یکدیگر رقابت نمایند.

یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 18:44

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، حدود ده سال است که واژه استارت‌آپ وارد فضای کارآفرینی ایران شده است، در این سال‌ها شاهد بروز، شکل‌گیری و رشد بسیاری از آنها بوده‌ایم که در حوزه‌های مختلف توانستند جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده، مسیر بسیاری از کسب و کارهای سنتی را تغییر داده و یا راهی نو در برآورده کردن نیازهای بازار پیدا کنند و در زندگی روزمره افراد جا باز کنند.

ازاین‌رو، با هدف آشنایی، فرهنگ‌سازی و جذب دانشجویان و دانش‌آموختگان علاقه‌مند به تشکیل تیم‌های کارآفرین و ایجاد کسب‌وکارهای تخصصی در حوزه های مختلف، از تاریخ ۲۱ مهرماه ۹۸ به مدت یک ماه با مشارکت دادن دانشجویان دیگر دانشگاه‌های منتخب شهر تهران در کنار دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی، فرآیند ثبت‌نام از علاقه‌مندان به حضور در چهارمین دوره رویداد چکاوک آغاز شده است.

لازم به ذکر است چهارمین دوره رویداد چکاوک به دلیل تمایل به ارتباط بیشتر با کارآفرینان و همراهی بیشتر در مسیر توسعه کسب و کار آن‌ها در دو مرحله صورت خواهد پدیرفت.

مرحله اول که به مدت سه هفته از تاریخ ۲۲ آبان تا ۸ آذرماه ۹۸ در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود طبق روال عادی دوره‌های پیشین با انتخاب بهترین ارائه به پایان خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در مرحله دوم و در ادامه رویداد که در قالب دوره پیش شتابدهی شتابدهنده نوین‌تک خواهد بود تیم‌ها به مدت ۱۰ هفته ۱۰ کارگاه، جلسات منتور شیپ و بررسی خواهند داشت و در پایان رویداد در صورت داشتن یا نزدیک شدن به محصول مطابق با معیارهای شتابدهنده به دوره شتابدهی نوین‌تک دعوت خواهند شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 389

ثبت نظر

ارسال