حوزه های بهداشت محیط و حرفه ای مجزا شود

حوزه های بهداشت محیط و حرفه ای مجزا شود

دبیر کل خانه کارگر و رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره قبل وزارت بهداشت، متاسفانه حوزه های بهداشت محیط و حرفه ای تلفیق شدند که انتظار داریم این دو حوزه مجزا شود.

جمعه 8 شهریور 1398 ساعت 7:10

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از اعضای خانه کارگر همزمان با فرارسیدن هفته دولت، با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در شرایط کنونی کشور که با محدودیت منابع و مشکلات زیادی روبرو هستیم، تصدی کردن و مسئولیت داشتن، بسیار دشوار است و در ماه های آینده، نیز دشوارتر می شود که به تمام دولتمردان به ویژه وزیر بهداشت خداقوت می گوییم.

وی تصریح کرد: از سخنان دکتر نمکی درک کردیم که او سلامت محور و بهداشت محور است و پیشگیری را مقدم بر درمان می داند که این رویکرد بسیار ارزشمندی است و حضور دکتر نمکی در وزارت بهداشت با درک بودجه ای و احاطه به حوزه های مختلف، برای ما مغتنم است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در دنیا مافیای دارو قدرت بسیار زیادی دارد و هر کسی بخواهد با آنها مبارزه کند را از روش های مختلف از سر راه بر می دارد و از رویکرد وزیر بهداشت در مبارزه با فساد و مافیا در این حوزه تقدیر می کنیم.

محجوب در پایان اظهار داشت: در دوره قبل وزارت بهداشت، متاسفانه حوزه های بهداشت محیط و حرفه ای تلفیق شدند که انتظار داریم با دستور دکتر نمکی این دو حوزه مجددا به صورت مجزا فعالیت داشته باشند.

کد خبر 4705023
مهناز قربانی مقانکی
تعداد بازدید : 356

ثبت نظر

ارسال