حضور شرکت های دارویی از ۳۰ کشور دنیا در تهران

حضور شرکت های دارویی از ۳۰ کشور دنیا در تهران

رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، گفت: ۵۵۰ شرکت دارویی و صنایع وابسته در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما حضور خواهند داشت.

سه شنبه 2 مهر 1398 ساعت 5:26

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شیبانی، ظهر شنبه در نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته، افزود: برگزاری این رویداد در حوزه دارو، با تلاش بیشتری صورت می گیرد و در شرایط تحریم ها، اقدام مفیدی در این حوزه تلقی می شود.

وی به ابعاد این رویداد اشاره کرد و گفت: اتفاقات خیلی خوبی را در حوزه دارو شاهد هستیم به طوری که تحریم ها نیز نتوانسته اثر زیادی در این حوزه داشته باشد.

شیبانی ادامه داد: این موفقیت ها مرهون تلاش تولید کنندگان داخلی و دست اندرکاران حوزه دارو است.

وی افزود: این نمایشگاه نمادی از توانمندی های صنعت داروسازی کشور است.

شیبانی با اشاره به رویکرد نمایشگاه به صنعت داروسازی کشور، گفت: تمامی دست اندرکاران حوزه دارو در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی افزود: در کنار ارائه توانمندی های صنعت داروسازی کشور، شاهد برگزاری نمایشگاهی از رسانه های دست اندکار حوزه دارو خواهیم بود.

شیبانی از حضور ۵۵۰ شرکت دارویی و صنایع وابسته از ۳۰ کشور دنیا در این نمایشگاه خبر داد و گفت: ۴۰۰ شرکت داخلی بوده و مابقی شرکت های خارجی هستند.

وی، شعار امسال نمایشگاه را تجلی رونق تولید عنوان کرد و افزود: در نمایشگاه امسال، حضور شرکت هایی از هند و چین، بسیار پر رنگ تر از دوره های قبل است.

کد خبر 4723974
حبیب احسنی پور
تعداد بازدید : 279

ثبت نظر

ارسال