تکمیل پروژه جاده پاتاوه ـ دهدشت نیاز به اعتبار دارد

تکمیل پروژه جاده پاتاوه ـ دهدشت نیاز به اعتبار دارد

کهگیلویه وبویر احمد-معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه جاده پاتاوه ـ دهدشت را از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام استان دانست و گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است.

یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 18:14

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از قدس آنلاین 

 

به گزارش قدس آنلاین،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه جاده پاتاوه ـ دهدشت را از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام استان دانست و گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است.

عزیز فیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۲ هزار و ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: حدود ۸۵ درصد این پروژه‌ها ماهیت عمرانی دارند.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌های نیمه‌تمام را پروژه‌های ریزی مانند تعمیر، تجهیز، طرح‌های مطالعاتی و غیره تشکیل می‌دهد و بخشی نیز طرح‌های کلان هستند.

وی اعتبارات امسال استان را یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: منابع اعتباری ما حدود ۱.۵ تا دو برابر برخی استان‌های همجوار است که این موضوع توجه ویژه دولت به استان ما را نشان می‌دهد.

تعداد بازدید : 354

ثبت نظر

ارسال