توریسم سلامت در آذربایجان غربی توسعه یابد

توریسم سلامت در آذربایجان غربی توسعه یابد

ارومیه – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آذربایجان غربی ظرفیت زیادی برای توسعه و رونق بخشی توریسم سلامت دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

جمعه 24 آبان 1398 ساعت 4:29

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی صبح پنجشنبه  در آیین بهره برداری از فاز دوم و کلینیک تخصصی بیمارستان ۲۰۰ تخته خوابه فاطمه الزهرا (س)  میاندوآب اظهار داشت: باید برای توریسم سلامت در استان هم برنامه ریزی شود که از مدیریت استان خواستار توجه ویژه هستم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود باید به سمت ارائه خدمات در مناطق مرزی برای داشتن امنیت پایدار برویم گفت:حمایت از مرزنشینان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای برخورداری آن‌ها به منظور جلوگیری از مشکلات عمده نیاز است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه اضافه کرد: اگر دنبال سرمایه‌گذار در مناطق مختلف باشیم، باید خدمات متقابل بدهیم که امروز در عرصه سلامت این وضعیت را ایجاد کرده‌ایم.

نمکی با اشاره به اینکه سیلابها را مدیریت کردیم که حتی یک مورد اپیدمی گزارش نشد افزود: در حال حاضر پوشش واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی است و  برای ٨۰میلیون جمعیت کشور پرونده الکترونیک صادر می شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱۹ هزار خانه بهداشت در نقاط مختلف کشور گفت:اولین گام برای ما باید تکمیل پروژه ها در مناطق کم برخوردار و استان های مرزی باشد.

کد خبر 4772164
تعداد بازدید : 357

ثبت نظر

ارسال