تجدید میثاق با شهداو دیدار با امام جمعه بشرویه

تجدید میثاق با شهداو دیدار با امام جمعه بشرویه

خراسان جنوبی _حجت الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه گفت :به برکت خون مقدس شهدا در چهل سالگی انقلاب اسلامی گرامیداشت هفته دولت را در امنیت و آرامش کامل برگزار می کنیم

شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 20:31

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از قدس آنلاین 

 

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,حجت الاسلام سید محمد معلمی امام جمعه بشرویه در دیدار فرماندار و مسئولین ادارات و نهادها که به مناسبت آغاز هفته دولت و در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد , گفت : به شکرانه توفیقات الهی و به برکت خون مقدس شهدا ؛ در چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرامیداشت هفته دولت را در امنیت و آرامش کامل برگزار می کنیم .

 وی گفت :مجموعه کارکنان این نظام مقدس ولایی و اسلامی باید افتخار کنند که خدمتگزار مردم و بخصوص قشر محروم هستند .

 امام جمعه بشرویه به مسئولین یاد آوری کرد:مردم مشکلات مالی فراوانی دارند و باید خدمات دولت هرچه سریعتر تاثیر خود را در بهبود روند معیشتی مردم را بگذارد .

حجت الاسلام معلمی ضمن توصیه به رعایت تقوا به کارگزاران اسلامی هم گفت :یکی از الزاماتی که کارکنان و مسئولین نظام اسلامی باید به آن توجه کنند , ارتقاء سطح معنویت,توجه ویژه به تعالیم قرآنی و نماز اول وقت است ,چرا که هرچه در این مسیر بیشتر تلاش کنیم در خدمت رسانی به مردم و محرومین موفق تر خواهیم بود .

وی ضمن توصیه به مسئولین برای حضور در محافل و جلسات مردمی هم گفت : شرکت در مراسم و محافل مذهبی و فرهنگی در بین مردم سبب ایجاد رابطه صمیمی بین مردم و مسئولین می شود , و لازم است برای برقراری این پیوند صمیمی تلاش بیشتری شود .

حجت الاسلام معلمی اشاره ای هم به فرا رسیدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی کرد و گفت : در آینده ای نزدیک حماسه ای دیگر در کشور رقم خواهد خورد و آن هم برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است و لازم است مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی با پرهیز از جانبداری از نامزد خاص طوری عمل کنند تا ضربه ای به دستگاه خود وارد نشود .

امام جمعه بشرویه با اشاره به شیطنت های رژیم های آمریکایی و انگلیسی هم گفت : آمریکا و انگلیس همیشه دشمن ملت ایران بوده و هستند و باید در سیاست خارجی دشمن شناسی واقعی را در راس برنامه های سیاست خارجی خود قرار دهیم و گول لبخند های منافقانه  این دو دولت زورگو را نخوریم .

در ادامه این نشست "علی شفیعی " فرماندار بشرویه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاههای دولتی در طول یکسال گذشته گفت :دولت جمهوری اسلامی با پشت سر گذاشتن برنامه توسعه پنجم وارد برنامه توسعه ششم شده و با تاکیدات مقام عظمای ولایت و رهبری سعی شده است با پرهیز از حاشیه پردازی ها هرچه سریعتر تحقق برنامه های ششم را دنبال کنیم .

 وی گفت :از سال ۹۰ به بعد مسئولین بودجه بندی دولتی سعی کرده اند وابستگی بودجه را به نفت کمتر کنند و بحمد الله این هدف روند خوبی داشته است .

فرماندار بشرویه افزود :علی رغم تهدیدات اقتصادی و تشدید تحریم ها بخصوص توسط دولت ترامپ , با برنامه ریزیهای مناسب سعی شده است که مسئله اشتغالزایی و توجه به محرومین و روستائیان بیشتر در دستور کار مسئولین قرار گیرد که روند رو به رشدی را شاهد هستیم .

شفیعی یاد آور شد: با هدف گزاری در برنامه ششم سعی شده است ,مسئله مسکن,کشاورزی,توسعه راهها و صنعت گردشگری بیشتر مورد توجه قرار گیرد , که در همین راستا در شهرستان بشرویه سهم اعتبارات این شهرستان از محل اعتبارت ملی نسبت به اعتبارات استانی بیشتر است .

فرماندار بشرویه یادآور شد :از هفته دولت سال ۹۷ تا کنون در شهرستان بشرویه اعتباری معادل سی میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و تسهیلاتی برای ۱۰۷ پروژه که در این هفته افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد هزینه شده است .

 شایان ذکر است قبل از این دیدار مسئولین ادارات و نهادهای دولتی در معیت امام جمعه و فرماندار در محل مزارشهدای گمنام و گلزار شهدای شهر بشرویه حضور یافته و ضمن عطر افشانی قبور متبرک شهدا با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد نمودند .

/انتهای پیام.

تعداد بازدید : 423

ثبت نظر

ارسال