طنین گام‌های استوار این سردار سرافراز در گوش تاریخ باقی خواهد ماند

طنین گام‌های استوار این سردار سرافراز در گوش تاریخ باقی خواهد ماند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

جمعه 13 دی 1398 ساعت 20:40

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، متن پیام تسلیت مهدی داوری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم


من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار گران‌سنگ دوران دفاع مقدس، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه، آسمانی شد و به میهمانی عرشیان رفت و به یاران شهیدش پیوست. سردار سرافرازی که در راه خدمت به اسلام، وطن، مردم و مظلومین آرام و قرار نداشت و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و سرانجام در طلوع بامداد امروز جان خویش را بر سر عهد با پروردگارش فدا کرد.
امروز هر چند داغدار شهادت حاج قاسم هستیم؛ اما طنین گام‌های استوار این سردار سرافراز در گوش تاریخ باقی خواهد ماند و از هر قطره خون پاکش، صدها حاج قاسم در جهان خواهد رویید.
به نمایندگی از خانواده شهادت طلب آتش نشانی تهران، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.امید که روح این شهید بزرگوار با سرور و سالار شهیدان اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) محشور باشد.»

انتهای پیام

تعداد بازدید : 358

ثبت نظر

ارسال