برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی زیست پزشکی ایران

برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی زیست پزشکی ایران

بیست و ششمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی زیست پزشکی ایران، روزهای ۶ و ۷ آذر ماه امسال در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

جمعه 10 آبان 1398 ساعت 13:45

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، این همایش توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و انجمن مهندسی پزشکی ایران، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود و پردازش سیگنال‌های حیاتی، انفورماتیک زیستی و پزشکی، مهندسی عصب و توانبخشی، مهندسی سلولی و مولکولی و مهندسی زیست شیمی از محورهای آن است.

دکتر بهراد نوعدوست و دکتر ندا ناطق از دانشگاه یوتا در بیست و ششمین کنفرانس مهندسی پزشکی ایران سخنرانی خواهند داشت. همچنین به منظور تبادل تجربیات و ارتقای سطح دانش تخصصی شرکت‌کنندگان، چند کارگاه آموزشی در زمینه‌های مرتبط با محورهای کنفرانس برگزار خواهد شد.

برنامه ریزی شده است که مقالات برتر ارایه شده در کنفرانس در صورت تمایل نویسندگان در مجله Computers and Electrical Engineering که مربوط به انتشارات Elsevier و دارای ضریب تاثیر ۲.۱۸۹ است پس از اصلاحات و بسط چاپ شوند.

دکتر حمید بهنام و دکتر محمد رضا دلیری(اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه)، به ترتیب دبیر کمیته علمی و دبیر کمیته اجرایی این همایش دو روزه هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت http://www.icbme.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۷۳۲۲۲۶۸۷-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 333

ثبت نظر

ارسال