بررسی دلیل فوت دانشجویان اهوازی توسط تیم وزارت بهداشت و دانشگاه

بررسی دلیل فوت دانشجویان اهوازی توسط تیم وزارت بهداشت و دانشگاه

تیمی متشکل از کارشناسان معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال بررسی علت فوت دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند.

سه شنبه 3 دی 1398 ساعت 7:32

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، موضوع فوت دو دانشجوی پزشکی و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال بررسی در معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت است و پرونده این دو دانشجو از زوایای مختلف آموزشی و سلامت روان و همچنین پیشینه مراجعه به مشاوره در حال بررسی است. 

پیگیری ها نشان می دهد تیمی متشکل از کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اهواز پرونده های این دو دانشجو را بررسی می کنند و پس از جمع بندی گزارش نهایی آن در هفته آینده مشخص می شود.

همچنین در صورت نیاز، گروهی از کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به دانشگاه برای بررسی محیطی موضوع اعزام خواهند شد.

در همین باره دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تاکید کرد: روز شنبه ۳۰ آذرماه نیز یک تیم از وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز حضور یافته و مستندات و جمع‌بندی نظر کارشناسان را بررسی خواهند کرد.

دکتر کیانوش جهانپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اعلام علت فوت دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز یادآور شد: علت فوت تنها پس از بررسی کارشناسان از سوی پزشکی قانونی اعلام می شود.

به گزارش مهر، روز گذشته خبری منتشر شد که  «فاطمه ارسطو» دانشجوی رشته پزشکی ورودی مهرماه ۹۱ دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ماجد سیاحی دانشجوی رشته داروسازی ورودی سال ۹۵ دانشگاه علوم پزشکی اهواز فوت کردند.

کد خبر 4800301
تعداد بازدید : 361

ثبت نظر

ارسال