بارش نیم‌متری برف در ملاده/ استان سمنان از امشب یخ می‌زند

بارش نیم‌متری برف در ملاده/ استان سمنان از امشب یخ می‌زند

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با اشاره به کاهش محسوس دما در این استان از حوالی امشب گفت: دمای هوا تقریبا در همه نقاط استان به زیر صفر درجه خواهد رسید.

پنجشنبه 30 آبان 1398 ساعت 12:44

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

نادیا میرشجاع اظهار کرد: دمای هوا در این استان از امشب به طور محسوسی کاهش یافته و دما در همه نقاط استان بین پنج تا 10درجه کاهش می‌یابد.

وی از بارش حدودا نیم‌متری برف در ایستگاه ملاده خبر داد و افزود: بیشترین بارش برف طی 24 ساعت اخیر در ایستگاه ملاده با 45 سانتیمتر به ثبت رسیده است.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان ادامه داد: همچنین در ایستگاه‌های چاشم 35 سانتیمتر و لرد 15 سانتیمتر برف ثبت شده است.

وی از بیشترین بارش باران در ایستگاه رضوان خبر داد و گفت: رضوان با 21.2 میلمتر، باغستان با 13.5 و ایوانکی با 10.1 میلیمتر بیشترین بارندگی را در 24 ساعت گذشته تجربه کردند.

میرشجاع از افزایش شدت وزش بادها در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: سرعت باد در شهمیرزاد به بیش از 65 کیلومتر در ساعت رسید . البته شدت وزش بادها در استان و خصوصا در تواحی شمالی و شرقی استان در روزهای پیش رو بیشتر هم خواهد شد.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه استان از بعدازظهر امروز جو نسبتا پایداری خواهد داشت ادامه داد: البته بارش‌های پراکنده برف و باران تا شنبه بعدازظهر در نقاط کوهستانی و شمالی استان ادامه خواهد داشت.

وی از رضوان با منفی 1.4 درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان نام برد و گفت: حسینان با 14 درجه گرمترین نقطه استان است.

تعداد بازدید : 335

ثبت نظر

ارسال