افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت خبر داد.

شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 20:13

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از قدس آنلاین 

 

به‌گزارش قدس آنلاین به‌نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی توس، گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها برای کمک به‌صنعتگران و توسعه اقتصادی آنها عمل کنیم.

وی افزود: از تمام امکاناتی که داریم در جهت اجرای موفق سیاست های اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده می‌کنیم تا امکان توسعه و اشتغال بیشتر برای استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: ۱۷ پروژه عمرانی شامل راه و ابنیه، گاز و برق با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح شده، به‌بهره برداری می‌رسند که از جمله پروژه های اجرا شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستند.

وی با اشاره به‌اینکه خراسان رضوی ظرفیتی عظیم صنعتی است، بیان کرد: با توجه به‌فضای مطلوب کسب و کار در استان، برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم که این روند مثبت ادامه داشته و نیز با ثمرات بیشتری ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، پروژه‌های زیرساختی مطلوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان انجام شده تا صاحبان صنایع دغدغه‌ای نداشته باشند.

مهدی‌زاده‌مقدم گفت: حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط جزو اولویت‌های اصلی و برنامه‌های راهبردی این شرکت بوده تا علاوه بر ایجاد اشتغال در استان توسعه صنعتی، اقتصادی و توانمندی بیشتر صنعتگران را به‌دنبال داشته باشد، همچنین بخش خصوصی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، مشغول فعالیت باشد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 306

ثبت نظر

ارسال