استکبار جهانی برای مذاکره با ایران به التماس افتاده است

استکبار جهانی برای مذاکره با ایران به التماس افتاده است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد، گفت: بزرگ کردن دشمن و انفعال در برابر آن گناهی نابخشودنی است.

دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 23:48

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

به گزارش  ایسنا، سردار احمد رضا رادان در مراسم گشایش نمایشگاه فرهنگی -رزمی دفاع مقدس استان اردبیل گفت: امروز قدرت موشکی و دفاعی ایران اسلامی به اندازه ای رسیده که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را بر آن وا داشته تا برای مذاکره با کشورمان به التماس بیفتند.

وی با بیان اینکه دشمن در برابر توانمندی های گوناگون ما از قدرت ولایت و ایثار گری های مردم رزمنده گرفته تا توان نظامی دفاعی و اراده علمی جوانان ایرانی، بسیار حقیر است؛ تاکید کرد: بزرگ کردن دشمن و انفعال در برابر آن گناهی نابخشودنی است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تصریح کرد: تمام تحلیلگران و سیاستمداران غرب به خوبی فهمیده اند که اگر در وضعیت کنونی یک ضربه به ایران بزنند؛ در مقابل ۱۰ ضربه مهلک دریافت می کنند.

 رادان با تحلیل شرایط منطقه گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند هیچ جنگی علیه ایران اتفاق نمی افتد و همه این سر و صداها جنجال تبلیغاتی است تا دشمنان به خیال خام خود بتوانند در اراده این ملت خللی ایجاد کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه شهادت در راه دفاع از دین و میهن برای ما شیرین‌تر از عسل است؛ افزود: تمامی موفقیت های ما حاصل هشت سال دفاع مقدس و برگرفته از حماسه ماندگار عاشوراست.

براساس اعلام سایت پلیس، وی حفظ فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان و آیندگان را وظیفه همگانی دانست و یاد آوری کرد: در صورت هرگونه سستی و یا بی تفاوتی نسبت به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، باید فردا در روز قیامت پاسخگوی شهیدان باشیم.

 رادان، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون یاری خداوند متعال، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و اراده آهنین جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: کشتی انقلاب در این دریای خروشان همچنان پیروز مندانه به مسیر خویش ادامه داده و دشمنان روز به روز سرخورده‌تر خواهند شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 357

ثبت نظر

ارسال