استارتاپ ویکند ملی نوآوری های اجتماعی شهر هوشمند برگزار می شود

استارتاپ ویکند ملی نوآوری های اجتماعی شهر هوشمند برگزار می شود

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه الزهرا(س) استارتاپ ویکند ملی نوآوری های اجتماعی شهر هوشمند را برگزار می کند.

جمعه 24 آبان 1398 ساعت 7:52

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه الزهرا(س) با همکاری یکی از شتابدهنده ها، معاونت فرهنگی اجتماعی و همچنین انجمن های علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر و عمران دانشگاه الزهرا(س) درنظر دارد «استارتاپ ویکند ملی شهر هوشمند با محوریت نوآوری های اجتماعی» را درتاریخ ۶و۷و۸ آذر ماه ۱۳۹۸ برگزار کند.

این رویداد آموزشی، تجربی که در طی ۵۴ ساعت به همراه کارگاه هایی نظیر بوم مدل کسب و کار، کار تیمی و تیم سازی، نحوه ارائه به سرمایه گذار و همچنین حضور منتور هایی با تجربه در اکوسیستم استارتاپی برای کمک به تیم ها خواهد بود.

هدف از این رویداد ملی جهت دهی و ایجاد خلاقیت، رشد ایده ها در دنیای کسب و کار واقعی، شبکه سازی، رسیدن به محصول اولیه است.

از مزایای استارتاپ ویکند حضور افراد از رشته های مختلف و غیر مرتبط، امکان وجود ثبت‌نام تیمی و انفرادی، فراهم شدن امکان تیم سازی افرادیکه ایده دارند و همچنین بررسی یک شتابدهنده برروی تیم ها از نظر اقتصادی و... جهت سرمایه گذاری در آینده است. علاقمندان تا ۲۸ آبان ۹۸ برای ثبت نام فرصت دارند.

ثبت نام استارتاپ ویکند از طریق سایت https://evnd.co/txP۲h صورت می گیرد علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از با شماره های  ۰۲۱۷۱۱۲۴۰۰۰ و ۰۹۱۹۱۱۳۹۲۷۹ تماس حاصل کنند. حضور برای عموم علاقه مندان به این حوزه آزاد است.

کد خبر 4764275
زهرا سیفی
تعداد بازدید : 409

ثبت نظر

ارسال