ارائه خدمات به محرومان توسط تشکل‌های جهادی همکار با کمیته امداد

ارائه خدمات به محرومان توسط تشکل‌های جهادی همکار با کمیته امداد

گروه‌ها و تشکل‌های جهادی همکار با کمیته امداد در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۰ هزار مورد خدمت به نیازمندان در مناطق محروم کشور ارائه دادند.

سه شنبه 3 دی 1398 ساعت 0:37

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، در حال حاضر ۲۶۵ گروه و تشکل جهادی در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، اقتصادی و خودکفایی، زیربنایی و عمرانی، معیشتی و فرهنگی و آموزشی با کمیته امداد همکاری دارند و در نیمه نخست امسال بیش از ۴۰ هزار مورد خدمت به نیازمندان ارائه کردند.

در این مدت حدود پنج هزار خانواده در مناطق محروم کشور از خدمات گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد برخوردار شدند. ارزش ریالی خدمات ارائه شده بیش از ۲۰۲ میلیارد ریال برآورد شده که ۱۳۴ میلیارد ریال آن توسط گروه‌های جهادی تامین اعتبار شده است.

براساس این گزارش، ۳۳ هزار و ۵۰۷ مورد خدمت در در حوزه بهداشت و درمان شامل ویزیت عمومی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، جراحی و ... انجام شده است. همچنین ۱۰۵۵ مورد خدمت در حوزه احداث، تکمیل و تعمیرات مسکن توسط تشکل‌های جهادی به افراد نیازمند در مناطق محروم ارائه شده است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، گروه‌ها و تشکل‌های جهادی همکار با کمیته امداد ۴۲۰۰ مورد خدمت در زمینه توزیع سبد غذایی میان خانواده‌های محروم انجام داده‌اند و دیگر خدمات این گروه‌ها در حوزه‌های حمایت تحصیلی دانش‌آموزان و توزیع لوازم‌التحریر، راهبری شغلی، خدمات فرهنگی و اردوهای زیارتی و ... بوده است.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 373

ثبت نظر

ارسال