اختصاص "کارانه پژوهش" در حکم حقوقی اساتید، هر شش ماه یک‌بار

اختصاص "کارانه پژوهش" در حکم حقوقی اساتید، هر شش ماه یک‌بار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر آنکه نظام دانشگاهی ما فقط نظام آموزشی را به رسمیت می‌شناسد، گفت: فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی هر شش ماه یک‌بار و بسته به میزان کار انجام شده، در حکم حقوقی آن‌ها لحاظ خواهد شد.

دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 9:54

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

محمدمهدی طهرانچی ، درباره اختصاص کارانه پژوهشی به پژوهشگران که در حکم کارگزینی و فیش حقوقی آن‌ها لحاظ خواهد شد، گفت: یکی از وظایفی که در حوزه پژوهش به استاد محول می‌شود، به عنوان مثال سردبیری هیئت تحریریه مجلات است.

وی ادامه داد: سردبیری هیئت تحریریه مجله، یا وظایف پژوهشی که به برنامه‌های علمی یا حوزه فناوری ارتباط دارد، کارهای مشخصی است که عضو هیئت علمی و اساتید بر عهده می‌گیرند. این‌ها وظایفی هستند که به اساتید دانشگاه‌ها داده می‌شود. متأسفانه نظام دانشگاهی ما فقط نظام آموزشی را به رسمیت می‌شناسد و فقط برای کسانی همچون مدیران گروه که در حوزه آموزش وظیفه بر عهده دارند، حق مسئولیت قائل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای فعالیت‌های پژوهشی سازمانی اعضای هیئت علمی هم ارزش قائل شدیم که در حکم حقوقی آن‌ها، به طور مشخص و بسته به میزان فعالیت آن‌ها، تعیین خواهد شد. این کارانه بعد از فعالیت شش ماهه اساتید در این حوزه در حکم حقوقی آن‌ها لحاظ می‌شود.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 344

ثبت نظر

ارسال