96 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رباط کریم

96 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رباط کریم

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 96 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان رباط کریم، خبر داد.

پنجشنبه 28 آذر 1398 ساعت 0:55

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی سودجو در شهرستان رباط کریم اقدام به استخراج ارز دیجیتال( بیت کوئین) می کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی محل تولید ارزهای دیجیتال در یکی از محله های شهرستان رباط کریم شده و با کسب مجوز قضائی به بازرسی از محل مورد نظر پرداختند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از محل مورد نظر، 96 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: استفاده از دستگاه های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی داشته لذا متهم که با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود با اشراف اطلاعاتی پلیس به دام افتاد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 400

ثبت نظر

ارسال