200 زوج جدا شده با تلاش کمیته امداد به زندگی برگشتند

200 زوج جدا شده با تلاش کمیته امداد به زندگی برگشتند

مدیرکل کمیه امداد امام خمینی(ره) استان قم از تلاش این نهاد برای بازگشت 200 زوج جداشده در سال گذشته به زندگی خبرداد.

پنجشنبه 12 دی 1398 ساعت 23:41

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

اکبر میرشکار پیش از ظهر امروز 12 دی ماه در همایش«شروع دوباره» که در سالن همایش مرکز فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به تلاش‎های اجتماعی این نهاد گفت: یکی از فعالیت‎های امداد رفتن به سراغ خانواده‌هایی که به‌دلیل اعتیاد، بیکاری و عوامل دیگر از یکدیگر جدا شده بودند.

وی از بازگشت مجدد 200 زوج به زندگی دوباره خبر داد و افزود: بسیاری از این خانواده‌ها دچار آسیب‌های اجتماعی شده بودند که به کمک مشاوران تلاش کردیم مشکلات این خانواده‌‌ها برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد قم مطرح کرد: امروز 70 نفر از دانش‌آموزانی که ترک تحصیل‌کرده بودند به آغوش خانواده بازگشته و ادامه تحصیل داده‌اند.

وی با اشاره به عضویت 22 هزار خانواده در کمیته امداد قم که مستمری دریافت می‌کنند گفت: همچنین 38 هزار و 700 نفر به‌صورت موردی به این نهاد مراجعه داشته‌اند.

میرشکار ادامه داد: ازدواج هزار و 10 مورد و دریافت وام کارگشایی قرض‌الحسنه از سوی 3 هزار نفر از دیگر خدمات ارائه‌ شده به مدد جویان کمیته امداد قم بوده است.

مدیرکل کمیته امداد قم از قرار گرفتن 1100 نفر از خانواده‌های تحت پوشش در چرخه اشتغال در 9 ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: 600 نفر نیز از این چرخه خارج‌ شده‌اند البته امیدواریم این تعداد به 1500 نفر برسد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 432

ثبت نظر

ارسال