یکطرفه شدن چالوس و هراز

یکطرفه شدن چالوس و هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن دو محور چالوس و هراز به ترتیب از ساعت ۱۶ و ۱۸ امروز جمعه خبر داد.

جمعه 22 شهریور 1398 ساعت 17:50

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

سرهنگ نادر رحمانی در باره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده های ورودی شهر مرزن آباد، هزارچم، سیاه بیشه، پل زنگوله، سه راهی دیزین، گچسر، پمپ بنزین نساء و آسارا نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده نارنجستان تا تونل شماره یک نیز سنگین و محدوده های پلیس‌راه لاریجان، آب اسک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی در ادامه درباره ترافیک دو محور قزوین-رشت و فیروزکوه نیز گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها ترافیک مسیر شمال به جنوب محور رشت-قزوین محدوده سه راهی سنگر سنگین و محدوده های عوارضی امامزاده هاشم و رودبار نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است. همچنین ترافیک مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده های تونل شیرگاه، کارسالار، زیرآب، سوادکوه و سفید دارگله  نیز به صورت مقطعی نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه به سنگین شدن بار ترافیکی اشاره کرد و گفت: شاهد سنگین شدن بار ترافیکی در مسیرهای شمال به جنوب محور های شمالی کشور هستیم؛ در همین راستا تردد از ساعت ۱۳ در محور کرج-چالوس و از ساعت ۱۵ در محور هراز تردد به سمت شمال این محورها محدود شده است و در ادامه از ساعت ۱۶ امروز تردد در محور کرج-چالوس در محدوده مرزن آباد به سمت کرج و از ساعت ۱۸ امروز تردد در محور هراز در محدوده رودهن به سمت تهران به صورت یکطرفه در جریان خواهد بود.

رحمانی افزود: هم اکنون ترافیک آزادراه قزوین به کرج محدوده هشتگرد تا پلیس راه مهرشهر و در ادامه از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، ترافیک آزادراه ساوه به تهران، ترافیک آزادراه قم به تهران محدوده عوارض قم نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی راه‌های کشور نیز اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش باران در اکثر محور های استان گیلان، محورهای کناره، آمل و سوادکوه استان مازندران و محورهای اردبیل-آستارا و اسالم-خلخال استان اردبیل هستیم. همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در دو محور اردبیل-آستارا و اسالم-خلخال استان اردبیل ارتفاعات سه محور کرج-چالوس، کیاسر-سمنان و فیروزکوه مشاهده می‌شود.

انتهای پیام
 

تعداد بازدید : 333

ثبت نظر

ارسال