یاد و خاطره شجاعت‌های سردار سلیمانی در خاطر جوانان و نوجوانان این مرزوبوم زنده خواهد ماند

یاد و خاطره شجاعت‌های سردار سلیمانی در خاطر جوانان و نوجوانان این مرزوبوم زنده خواهد ماند

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

جمعه 13 دی 1398 ساعت 16:5

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، متن پیام مجتبی زینی‌وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

پاسدار نستوه و خستگی ناپذیر عرصه‌های دشوار دفاع از انقلاب اسلامی، سردار شهید قاسم سلیمانی عمر با برکت خود را در مسیر صیانت از ایران عزیز و اعتلای اسلام  گذراند و شهادت، پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.

اینجانب با تسلیت  شهادت این مجاهد فی سبیل الله یقین دارم یاد و خاطره شجاعت‌های این فرمانده بزرگ در خاطر جوانان و نوجوانان این مرزوبوم زنده خواهد ماند و شهادت مظلومانه‌ی او مسیر عزت و سربلندی ایران را بر بدخواهان و دشمنان هموارتر خواهد کرد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد. »

انتهای پیام

تعداد بازدید : 313

ثبت نظر

ارسال