گزارش شهردار به شورا در مورد تحقق درآمد

گزارش شهردار به شورا در مورد تحقق درآمد

رئیس شورای شهر تهران از بررسی میزان تحقق درآمدهای نقدی و غیر نقدی در جلسه امروز با شهردار خبر داد.

یکشنبه 31 شهریور 1398 ساعت 12:9

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورا با شهردار تهران گفت: طی هفته‌های گذشته نگرانی‌هایی در خصوص تحقق درآمدهای شهر از سوی برخی از اعضا مطرح شد و امروز گزارش مفصلی در مورد تحقق درآمدها از سوی شهردار ارائه شد.

وی ادامه داد: اعلام کردند که تحقق درآمدهای نقدی۹۰ درصد است که باید تا ۱۰۰ درصد افزایش داشته باشد و از شرکت فناوری درخواست شد سامانه بودجه غیرنقد را فعال کند تا مناطق بتوانند از این بودجه استفاده کنند.

هاشمی با بیان این که موارد مشخص شده در بودجه غیر نقد در لایحه بودجه مشخص شده و درآمدهای ناشی از شهرسازی براساس مواردی است که در طرح تفصیلی پیش بینی شده است،گفت: همچنین شهردار گزارشی در مورد سفرش به اتریش و آلمان ارائه کرد.

، زهرا نژاد بهرام - عضو شورای شهر - نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد هزینه‌های اربعین گفت: لایحه هزینه‌های اربعین در صحن شورای شهر و در جلسه امروز بررسی خواهد شد.

وی در مورد گزارش شورا از حذف نام شهدا از معابر با بیان این که بررسی برعهده کمیسیون نظارت شوراست، اظهار کرد: هنوز نتیجه گزارش‌ها مشخص نشده اما قرار است ۲۰۰۰ تمثال از شهدا در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران رونمایی شود.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 281

ثبت نظر

ارسال