کمک به بهبود رویه‌های اجرایی کشور در کنفرانس فارغ‌التحصیلان شریف

کمک به بهبود رویه‌های اجرایی کشور در کنفرانس فارغ‌التحصیلان شریف

پنجمین کنفرانس فارغ‌التحصیلان شریف، با رویکرد بیان دیدگاه‌های سازنده و اطلاع به دست اندرکاران جامعه برای بهبود رویه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 15:1

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، پنجمین کنفرانس فارغ التحصیلان شریف با هدف تجدید و گسترش پیوندهای فرهنگی، علمی و حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان شریف در داخل و خارج کشور، با همدیگر و با دانشگاه، هم‌اندیشی و مبادله تجربیات در زمینه مسائل ایران در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، صنعتی، مدیریتی و اقتصادی و تبادل نظر و انتقال اطلاعات در زمینه پیشرفت‌های علمی و صنعتی در سطح جهانی، در روزهای یازدهم و دوازدهم دی‌ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

این کنفرانس که با حضور استادان، دانش آموختگان و دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی برگزار می‌شود، فرصتی گرانبها برای بیان دیدگاه‌های سازنده و اطلاع به دست اندرکاران جامعه برای بهبود رویه‌های اجرایی خواهد بود.

دستاوردهای دانش‌آموختگان شریف، جایگاه زیست فناوری در علوم و مهندسی، چالش‌های آموزش مهندسی و علوم و راه‌حل‌ها و هوشمندسازی کسب و کارها چهار محور پنجمین دوره کنفرانس فارغ التحصیلان شریف است.

تمامی استادان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف تا ۲۰ آبان‌ماه جاری فرصت دارند مقاله سخنرانی خود را جهت بررسی و گزینش به دبیرخانه کنفرانس به پست الکترونیکی conf@alum.sharif.edu ارسال کنند.

تمام مقالات پذیرفته شده بر روی وبگاه این رویداد دو روزه قابل دسترسی و ارجاع خواهند بود و تعدادی از آنها جهت سخنرانی انتخاب می‌شوند. همچنین گواهی شرکت در کنفرانس، گواهی پذیرش مقاله و گواهی سخنرانی به صورت مجزا صادر خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی conf.alumsharif.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 358

ثبت نظر

ارسال