چند پزشک در ایلام خدمت می‌کنند؟

چند پزشک در ایلام خدمت می‌کنند؟

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حال حاضر تعداد ۲۵۰ پزشک عمومی، ۱۴۵ متخصص و ۲۷ فوق تخصص در استان ایلام به مردم خدمت می‌کنند.

دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 20:40

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، دکتر «محمد کریمیان» در مراسم گرامیداشت روز پزشک، اظهار کرد: خدمت به مردم شریف استان بالاترین افتخار برای جامعه پزشکی است و  وقتی بیماران برای درمان به پزشکان مراجعه می‌کنند احساس رضایتمندی از چشمان آنان قابل درک است. همین امر خود بالاترین پاداش برای یک پزشک است .

وی تصریح کرد: پزشکان در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم و بیماران بوده‌اند و در حال حاضر که مشکلات اقتصادی و اعتباری گریبانگیر کشورمان شده، قطعاً پزشکان این شرایط را به خود خوبی درک خواهند کرد و بیشتر از گذشته به مردم خدمت می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، خاطرنشان کرد: اگرچه در این شرایط سخت اقتصادی و کمبود اعتبارات مطالبات پزشکان افزایش یافته اما هیچگاه انگیزه آنان برای خدمت به مردم و بیماران کم نشده است.

کریمیان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۵۰ پزشک عمومی، ۱۴۵ متخصص و ۲۷ فوق تخصص در استان ایلام به مردم خدمت می کنند، تصریح کرد: برخلاف گذشته که استان به لحاظ خدمات دهی در حوزه سلامت محروم بود اما خوشبختانه در حال حاضر مایه فخر و مباهات است که استان ایلام در جایگاهی رفیع در خدمات رسانی به مردم قرار دارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح طرح‌های توسعه اورژانس در برخی از بیمارستانها، راه‌اندازی بخشهای جراحی قلب باز و آنژیوگرافی تا پایان سال در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام و پیگیری مبحث استقرار سنگ‌شکن هسته‌ای و رادیوتراپی در بخش دولتی در استان اشاره کرد.

  کریمیان با بیان این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی تنها دستگاهی است که علاوه بر شهرها در دوردست‌ترین مناطق روستایی و عشایری به مردم نیز خدمت می‌کند، یادآور شد: در کنار این حجم عظیم از خدمات رسانی قطعاً نارسایی‌ها و مشکلاتی وجود دارد و اگر در این رابطه نقدی بر ما وارد باشد، به جان و دل این نقد سازنده را می‌پذیریم .

در این مراسم نیز با اهدای لوح و تندیس از پزشکان معرفی شده و نمونه استانی و کشوری توسط مسئولان تجلیل شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 349

ثبت نظر

ارسال