وزیر بهداشت قبلی کم تجربه بود/ پول به اندازه کافی هست

وزیر بهداشت قبلی کم تجربه بود/ پول به اندازه کافی هست

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با عنوان این مطلب که پول در کشور هست، گفت: آخرین فردی که باید بگوید پول نداریم، وزیر بهداشت است.

دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 12:52

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوبخت، صبح دوشنبه در همایش ملی بیمه سلامت که با حضور معاون اول رئیس جمهور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که مردم در مراجعه به بیمارستان ها داشته اند، افزود: در دهه شصت وزیر بهداشت وقت گفت که باید کار ماندگاری انجام دهیم و در آن زمان لایحه بیمه خدمات درمانی تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال گردید و در سال ٧٣ قانون بیمه همگانی خدمات درمانی تصویب شد.

وی با تاکید بر اینکه در کشور پول هست، تصریح کرد: آخرین فردی که باید بگوید پول نداریم، وزیر بهداشت است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به اجرای طرح تحول سلامت در آغاز ریاست جمهوری روحانی اشاره کرد و افزود: همان موقع با توجه به مشکلاتی که مردم در مراجعه به بیمارستان ها داشتند، گفتیم که باید سهم سلامت از تولید ناخالص ملی افزایش پیدا کند، اما اشتباهاتی صورت گرفت.

وی با بیان این مطلب که وزیر بهداشت قبلی زحمت کشید اما کم تجربه بود، گفت: در شرایطی هستیم که پرونده الکترونیکی سلامت با تلاش های وزیر بهداشت راه اندازی شده و تلاش می شود در شرایطی که تحریم ها پیش روی ما قرار دارد، برنامه های حوزه سلامت به خوبی پیش برود.

کد خبر 4762966
مهناز قربانی مقانکی
تعداد بازدید : 356

ثبت نظر

ارسال