مناطق کم‌برخوردار در اولویت اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی هستند

مناطق کم‌برخوردار در اولویت اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی هستند

بوشهر - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مناطق کم‌برخوردار در اولویت اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی هستند

دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 11:23

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، سید کامل تقوی‌نژاد عصر پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان زینبیه (س) خورموج اظهار داشت: هدف دولت در بخش بهداشت و درمان توجه جدی به مناطق کم برخوردارتر مطابق شان مردم است.

وی با اشاره به سوابق انقلابی مردم شهرستان دشتی گفت: بابد به نیازمندی های این شهرستان دربخش سلامت توجه شود و با اینکه خدمات خوب و ارزشمندی در این حوزه ارائه شده است باید این خدمات افزایش یابدبگونه ای که مردم همه خدمات لازم را در همین بیمارستان دریافت کنند.

تقوی‌نژاد بر اهمیت تامین تجهیزات و نیروهای تخصصی بیمارستان تاکید کرد و گفت: میبایست خدمات درمانی بگونه ای ارائه شود که مردم در اسرع وقت خدمات مورد نیاز خود دا دریافت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین بر تامین مالی طرح توسعه بیمارستان زینبیه تاکیدکرد.

سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه توسعه بیمارستان زینبیه خورموج زینبیه خورموج با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود و امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه این پروژه در متراژ هزار و ۵۰۰ مترمربع در مدت ۱۲ ماه اجرا خواهد شد تصریح کرد: یکی از بخش‌های زیربنایی و روبنایی هر جامعه، توسعه در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت است که امید است با توسعه بیمارستان زینبیه (س) خورموج شاهد ارائه خدمات باکیفیت‌تر به شهروندان عزیز باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: کارفرمای این پروژه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و شامل هشت تخت آی.سی.یو، چهار تخت NICU (بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان) و ۱۰ تخت اعصاب و روان است که از محل کمک‌های ویژه وزارت نفت و وزارت بهداشت اجرا می‌شود.

کد خبر 4729402
تعداد بازدید : 271

ثبت نظر

ارسال