مشکلی در زمینه تأمین داروهای اساسی تا پایان امسال نداریم

مشکلی در زمینه تأمین داروهای اساسی تا پایان امسال نداریم

رودبار- وزیر بهداشت و درمان با اشاره به وضعیت داروهای اساسی در کشور، گفت: با همکاری مسئولان وزارتخانه و هیئت دولت تا پایان امسال مشکلی برای تأمین داروهای اساسی نداریم.

شنبه 11 آبان 1398 ساعت 3:41

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی عصر چهارشنبه در بدو ورود به استان گیلان از چندین مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان رودبار بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری طرح‌های کلان در حوزه بهداشت و درمان کشور، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در مرحله دوم اجرای طرح تحول نظام سلامت در دستور کار وزارت بهداشت و درمان قرار دارد.

دکتر نمکی همچنین با بیان اینکه امسال طرح کنترل فشار خون اجرا شد، گفت: در این طرح اطلاعات خوبی از وضعیت این بیماری به دست آمد. علت دیالیز بسیاری از بیماران که در حال حاضر دیالیز می شوند فشار خون بالا است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت دارو در کشور، افزود: خوشبختانه با کمک مسئولان وزارتخانه و هیئت دولت تا پایان امسال مشکلی در زمینه تأمین داروهای اساسی در کشور وجود نخواهد داشت.

وزیر بهداشت و درمان به وضعیت بیمارستان ولیعصر (عج) رودبار اشاره و از اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به این بیمارستان در این سفر خبر داد.

سعید نمکی همچنین از بیمارستان رستم آباد و ۳۱ خرداد منجیل بازدید کرد.

کد خبر 4759417
تعداد بازدید : 381

ثبت نظر

ارسال