محدودیتی برای فعالیت‌های دانشجویان در ۱۶ آذر وجود ندارد

محدودیتی برای فعالیت‌های دانشجویان در ۱۶ آذر وجود ندارد

معاون فرهنگی وزیر علوم با تاکید بر اینکه محدودیتی برای فعالیت‌های دانشجویان در روز دانشجو وجود ندارد،‌ گفت: از تمامی فعالیت‌های دانشجویان در روز ۱۶ آذر که در چارچوب قواعد و مقررات باشد، حمایت خواهیم کرد.

چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 8:37

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

دکتر غلامرضا غفاری ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: برای برنامه‌ریزی‌در خصوص ۱۶ آذر و انتخابات، نشست‌هایی را با معاونین دانشگاه‌ها برگزار کردیم و تلاش داریم این نشست‌ها همچنان ادامه داشته باشد و این نشست‌ها با این هدف برگزار می‌شود که از فضاهای دانشگاه‌ها به بهترین نحو استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: طبیعتا تشکل‌های دانشجویی درخواست‌هایی را به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین ۱۶ آذر خواهند داشت که ما به دانشگاه‌ها تاکید کردیم که همراهی و همکاری لازم را با این درخواست‌ها داشته باشند و در عین حال توجه داشته باشند که برنامه‌های اجرایی در چارچوب‌های قانونی صورت بگیرد.

معاون فرهنگی وزیر علوم خاطر نشان کرد: آیین‌نامه‌ای که در خصوص تبلیغات کاندیدای مجلس شورای اسلامی وجود دارد، در دانشگاه‌ها باید اجرایی شود و در این آیین‌نامه‌ حد و حدود این فعالیت‌ها مشخص شده است. ضمن اینکه باید عدالت در زمینه اختصاص تریبون‌ها و اختصاص فضا برای کاندیداها توسط دانشگاه‌ها رعایت شود.

دکتر غفاری با تاکید بر اینکه محدودیتی در انجام فعالیت‌های دانشجویان همزمان با آغاز برنامه‌های روز دانشجو وجود ندارد، گفت: ما از تمام فعالیت‌هایی که در چارچوب مقررات و قواعد تعیین‌شده صورت بگیرد، حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 322

ثبت نظر

ارسال