فستیوال نوآوری­‌های صنعت کشاورزی برگزار می‌شود

فستیوال نوآوری­‌های صنعت کشاورزی برگزار می‌شود

از سوی شبکه فن‌بازار ملی‌ ایران همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی، فستیوال تخصصی ارائه نوآوری در صنعت کشاورزی برگزار خواهد شد.

دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 9:39

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، نوزدهمین فستیوال تخصصی ارائه نوآوری در صنعت کشاورزی همزمان با هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده ­های کشاورزی تهران (agricultech) از سوی شبکه فن بازار و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در روز ۱۹ دی ­ماه جاری برگزار خواهد شد.

در این رویداد فناوران و استارتاپ‌های حوزه‌های نهاده­‌های کشاورزی، ماشین‌آلات و دستگاه‌­های مرتبط با نهاده‌­های کشاورزی و کسب ­و­کارهای نوین حضور دارند.

این فستیوال تخصصی به منظور تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه نهاده‌­های کشاورزی، با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان این حوزه برگزار می‌­شود و طرح‌­های حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان رویداد ارائه شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات B2B فراهم خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح‌­های برتر می‌­توانند با تخفیف ۷۵ درصدی درپاویون استارتاپ‌های نمایشگاه حضور یابند.

مخترعان، فناوران و استارت­اپ‌­هایی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند، مقتضی است فرم‌ ثبت‌نام را از سایت techmart.ir دریافت و پس از تکمیل حداکثر تا ۱۰ دی ۹۸ به آدرس پست الکترونیکی agicultech@techmart.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 345

ثبت نظر

ارسال