طغیان رودخانه جان خواهران ۶ و ۱۱ ساله بشاگردی را گرفت

طغیان رودخانه جان خواهران ۶ و ۱۱ ساله بشاگردی را گرفت

بارندگی شدید و طغیان رودخانه عصر روز گذشته در روستای "دهنه سوراب" شهرستان بشاگرد دو فوتی در پی داشت و یک نفر را نیز راهی بیمارستان کرد.

شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 13:42

، بارندگی‌های تابستانی شهرستان بشاگرد که با شدت زیادی در مناطق مختلف به‌ویژه روستاها شروع به باریدن می‌کند در برخی از روستاها خساراتی را به مردم و زیرساخت‌های وارد می‌سازد.

عصر روز گذشته بارندگی شدید در شهرستان بشاگرد و در یکی از روستاهای دهستان جکدان، موجب طغیان رودخانه و جاری شدن سیل شد.

بارندگی شدید در روستای "دهنه سوراب" که با طغیان رودخانه همراه بود، جان دو دختر ۶ ساله و ۱۱ساله را گرفت و یک نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بشاگرد در این خصوص اظهار کرد: خوشبختانه روز گذشته شهرستان بشاگرد شاهد بارندگی‌های خوبی بود، که خبر تلخ فوت دو نفر از اعضای یک خانواده  سبب شد تا این خوشحالی به کام مردم روستا ‌شهرستان تلخ شود.

عباس رجبی پور افزود: با طغیان رودخانه سه نفر از اعضای یک خانواده برای مشاهده سیل به آنجا می‌روند که با بی‌احتیاطی از سوی آن‌ها، آب یک نفر را آب با خودش می‌برد و دو نفر دیگر در تلاش برای نجات خواهر خود بوده‌اند که یکی دیگر از آن‌ها را نیز در سیلاب گرفتار و غرق می‌شود.

وی عنوان کرد: جسد دو نفر از آن‌ها ازآب‌گرفته و در بیمارستان شهر سردشت در حال طی مراحل قانونی است و نفر سوم نیز در بیمارستان در حال درمان است.


انتهای پیام

تعداد بازدید : 464

ثبت نظر

ارسال