طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به کجا رسید

طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به کجا رسید

دبیر اجرایی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استان بوشهر در خصوص پیشرفت این طرح در استان بیان کرد: در حال حاضر فاز اول طرح که آماده کردن لیست، ارزیابی اولیه و دسته بندی متقاضیان بر اساس مهارت های اولیه بوده در حال اتمام است.

پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت 16:36

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

دکتر محسن پرویز، کارشناس پژوهش جهاد دانشگاهی بوشهر عنوان کرد: از مهمترین اقداماتی که تاکنون انجام شده می توان به بررسی نهایی مزیت ها و اولویت های شغلی اشاره کرد که طی بررسی های انجام شده با توجه به اطلاعات حاصل از دستگاه های اجرایی مرتبط با طرح، اطلاعات استخراج شده از جلسات، مصاحبه با صاحب نظران و اسناد بالادستی استان در ارتباط با طرح، رسته های شغلی شناسایی شده است.

وی افزود: این رسته های شغلی شامل بافته های داری، حصیربافی، صنایع دستی دریایی، تولید پوشاک و فرآوری محصولات غذایی آبزیان است که طی جلسه روز یکشنبه ۱۴ مهرماه با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط با این طرح مقرر شد که تمامی نمایندگان فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه و مرتبط با طرح به منظور هم افزایی جهت نهایی کردن رسته های شغلی شناسایی شده توسط جهاددانشگاهی بوشهر، نظرات خود را ظرف یک هفته اعلام نمایند. 

دبیر اجرایی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در بوشهر اظهار کرد: شهرستان های در نظر گرفته شده برای عملیاتی کردن طرح بوشهر، دشتستان، دشتی و تنگستان هستند که این شهرستان ها با هماهنگی دفتر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نهایی شده است. 

پرویز تصریح کرد: سهمیه استان بوشهر ۱۳۵ نفر است که ان شالله پس از نهایی شدن مزیت ها و رسته های شغلی شناسایی شده و پس از اعلام نظر نهایی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی اقدام به نهایی کردن لیست متقاضیان، ثبت مشخصات متقاضیان در سامانه inhb.ir، آموزش، توانمندسازی و نهایتا بحث اتصال به بازار متقاضیان انجام خواهد پذیرفت. 

وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی بوشهر به عنوان مجری طرح در استان سعی بر آن دارد تا با عملیاتی کردن این طرح بتواند به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، شبکه سازی و پایدارسازی مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار در استان کمک کند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 460

ثبت نظر

ارسال