شناسایی بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان کار در دامغان/کودکان کار دامغان در شهربازی

شناسایی بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان کار در دامغان/کودکان کار دامغان در شهربازی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از گردهمایی تعدادی از کودکان کار این شهرستان در قالب یک برنامه و جشن شاد و مفرح خبر داد.

شنبه 2 آذر 1398 ساعت 17:48

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

-حسین امینیان در حاشیه این جشن با اشاره به شناسایی کودکان کار در این شهرستان اظهار کرد: با همکاری موسسه آرام بهزیست و خانه تسنیم این شهرستان بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان کار در دامغان شناسایی و برای آنها برنامه‌های شاد و مفرحی همچون حضور در شهر بازی و سینما و...برگزار شد.

وی بر لزوم توجه به کودکان کار تاکید و تصریح کرد: کودکان کار همانند سایر کودکان از زندگی سهم دارند و مردم و جامعه باید به آنها توجه ویژه کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با اشاره به برپایی یک جشن برای این کودکان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان و دو مرکز تحت پوشش بهزیستی اقدام به برگزاری مراسم شاد تحت عنوان " یک روز شاد برای کودکان کار" کرد.

وی با اشاره به وضعیت کودکان کار و لزوم توجه به آنان اظهار کرد: این کودکان باید در حین کار کردن دوران کودکی را هم سپری کنند تا در بزرگسالی دچار مشکل نشده و به افراد سرخورده و منزوی تبدیل نشوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود: علاوه بر این جشن، با همکاری موسسه آرام بهزیست و خانه تسنیم دامغان شهرستان برنامه‌های شاد و تفریحی دیگری برای این کودکان برگزار شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 424

ثبت نظر

ارسال