سفره کاسبی بعضی سودجویان از مسیر مدارس می گذرد

سفره کاسبی بعضی سودجویان از مسیر مدارس می گذرد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سفره کاسبی بعضی سودجویان از مسیر مدارس می گذرد، بعضی از مجموعه ها و موسسات قصد ورود به مدارس برای بازاریابی را دارند که مدیران مدارس باید در این زمینه هوشیار باشند.

جمعه 26 مهر 1398 ساعت 2:49

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، محمود قاسمی صبح امروز در نشست با راهبران آموزشی شهرستان ها و مناطق استان بوشهر با اشاره به برتری استان در ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی، اظهار کرد: استان بوشهر رتبه دوم کشوری را در ثبت سناد نوآموزان پیش دبستانی داشته و بر همین اساس مورد تشویق وزارت قرار گرفته است.

وی افزود: استان بوشهر بیشترین آثار ارسالی به لحاظ کمیت را در جشنواره هویت ایرانی و اسلامی داشته است.

این مسئول با بیان اینکه سفره کاسبی بعضی از سودجویان از مسیر مدارس می گذرد، یادآور شد: موسسات و بعضی مجموعه ها قصد ورود به مدارس برای بازاریابی را دارند که مدیران مدارس باید در این زمینه هوشیار باشند.

برگزاری هر نوع آزمون در مدارس ابتدایی ممنوع است

قاسمی به ممنوعیت برگزاری هر نوع آزمونی در مدارس ابتدایی اشاره کرد و افزود: دانش آموزان ابتدایی نباید درگیر رقابت های کاذب شوند و برگزاری هر نوع آزمونی در مدارس ابتدایی ممنوع است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه عدم پیشگیری از برگزاری این آزمون ها در آینده ای نزدیک باعث ایجاد شبه کنکور در دوره ابتدایی خواهد شد، تاکید کرد: سودجویان قصد دارند دانش آموزان دوره ابتدایی را نیز همانند داوطلبان کنکور سرکیسه کنند و این دانش آموزان را مجبور به خرید کتاب های تست بی ارزش با قیمت مضاعف کنند.

وی تصریح کرد: طرح هایی چون کانگرو، آی مت، چرتکه و دیگر طرح هایی که خارج از برنامه آموزش و پرورش است نباید در مدارس اجرا شود.

محمود قاسمی با بیان اینکه متاسفانه بعضی از پیش دبستانی ها برای جلب مشتری به هر اقدامی دست می زنند، خاطرنشان کرد: آموزش الفبا و چرتکه در پیش دبستانی ها ممنوع است و کارشناسان و بازرسان باید به صورت ویژه این مراکز را مورد بازدید قرار دهند.

انتهای پیام 

تعداد بازدید : 381

ثبت نظر

ارسال