ساخت نمایشگر لمسی ۸۶ اینچی برای محل کار

ساخت نمایشگر لمسی ۸۶ اینچی برای محل کار

شرکت "دل" قصد دارد برای اولین بار یک نمایشگر لمسی ۸۶ اینچی که کیفیت ۴K را ارائه می‌دهد برای استفاده در محل کار عرضه کند.

جمعه 13 دی 1398 ساعت 13:35

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

و به نقل از انگجت، به نظر می‌رسد بالاخره یک رقیب برای نمایشگر ۸۵ اینچی مایکروسافت موسوم به "Surface Hub 2S" پیدا شده است، چرا که امروز شرکت "دل"(Dell) اعلام کرده در پی عرضه یک نمایشگر لمسی تعاملی ۸۶ اینچی (در واقع ۸۵.۶ اینچ) با اهداف تجاری است.

این نمایشگر از پنل IPS 4K بهره خواهد برد که دارای پوشش‌های ضد تابش و ضد لکه و فناوری "ComfortView" به منظور کاهش نور آبی است.

این نمایشگر غول پیکر همچنین از ۲۰ لمس همزمان پشتیبانی می‌کند، به این معنی که چندین نفر می‌توانند به طور همزمان به کارهای مختلفی در آن بپردازند.

این نمایشگر لمسی مجهز به دو بلندگو ۲۰ وات  و یک مجموعه درگاه شاملHDMI ، USB Type-A ، USB Type-B، USB Type-C است که قابلیت شارژ سایر دستگاه‌ها را نیز فراهم می‌کند. همچنین یک درگاه نمایش(DisplayPort) دارد.

این دستگاه دارای مغز داخلی یا همان پردازنده نیست، اما مشتریان می‌توانند رایانه شخصی "Dell OptiPlex" را به پنل پشتی آن متصل کنند.

این نمایشگر که قرار است از ۱۰ آوریل عرضه شود، می‌تواند برای شرکت‌هایی که نیاز به نمایشگرهای بزرگ در محل کار خود دارند، وسوسه انگیز باشد.

شرکت "دل" هنوز از قیمت این نمایشگر حرفی نزده است، اما قطعا قیمت کمی نخواهد داشت.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 452

ثبت نظر

ارسال