رفع نیاز صنایع حوزه آب با حضور دانش‌بنیان‌ها در یک پنل تخصصی

رفع نیاز صنایع حوزه آب با حضور دانش‌بنیان‌ها در یک پنل تخصصی

پنل تخصصی اعلام نیاز صنایع مرتبط با حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست برگزار می‌شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور برای رفع این نیاز با راهکارهای فناورانه به میدان بیایند.

شنبه 2 آذر 1398 ساعت 23:49

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها اکنون در حوزه‌های مختلف محصولات فناورانه‌ای تولید می‌کنند، محصولاتی که توانمندی‌های کشور را نمایش می‌دهد.

ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرصتی را فراهم کرده است تا در پنل «اعلام نیازهای فناورانه» صنایع مختلف نیازهای خود در حوزه‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست را اعلام کنند و از سوی دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور برای رفع این نیازها راهکارهای فناورانه خود را ارائه دهند.

این پنل، روز شنبه  ۹ آذر ماه جاری در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. 

برگزاری این پنل همزمان با رویداد «گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها» است. رویدادی که توسط ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود و مجالی برای گردهمایی بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری این حوزه است. در این رویداد علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی، نمایشگاهی برپا است تا شرکت‌های فناور دستاوردها و محصولات خود در این حوزه را نمایش دهند. با برگزاری این رویداد مسیر توسعه بازار شرکت‌های فناور نیز طی می‌شود.

«گردهمایی فناورانه سازمان‌ها، صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست»، ۹ و ۱۰ آذر ماه جاری به مدت دو روز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این گردهمایی، پنل‌های تخصصی و اعلام نیاز و نمایشگاه ارائه دستاوردهای فناورانه، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وبسایت waterevent.ir و یا صفحه ایوند رویداد به آدرس evnd.co/ZED3c مراجعه کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 315

ثبت نظر

ارسال