دانشگاه باید خود را از نسل دو به نسل سه برساند

دانشگاه باید خود را از نسل دو به نسل سه برساند

معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه باید خود را از نسل دو به نسل سه برساند.

پنجشنبه 28 آذر 1398 ساعت 4:35

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

دکتر محمدتقی نظرپور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشکده فنی و مهندسی در این دانشگاه فعال است و ظرفیت بسیار خوبی را دارد.

وی تصریح کرد: امید می‌رود بتواند با ایجاد حوزه‌های دانش بنیان در داخل دانشگاه و شرکت‌های که این توانمندی را دارد، ارتباط منطقی را با دانشگاه برقرار کنند اگر این اتفاق بیفتد خود به خود ارتباط با صنعت لینک بسیار بهتر و مناسب‌تری را خواهد داشت.

معاون اداری و مالی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در این صورت می‌توانند از ظرفیت‌های دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان برای این ارتباط جامعه با صنعت و دانشگاه  ارتباط منطقی را داشته باشیم.

نظرپور اضافه کرد: دانشگاه‌های ما از نسل دو به نسل سه در حال تغییر و تحول هستند و اگر بخواهیم دانشگاه کارآفرین و دانشگاهی که بتواند با صنعت و جامعه ارتباط خوب و منطقی داشته باشد باید خودش را از نسل دو به نسل سه برساند که این ارتباط خوب و منطقی باشد.

معاون وزیر علوم بیان کرد: توانمندی‌ها خوبی در دانشگاه ها وجود دارد خصوصا دانشگاه بروجرد که از این توانمندی برخوردار است و می‌تواند ارتباط را به خوبی برقرار کند.

نظرپور ادامه داد: بخشی از جامعه که در آن صنعت نقش فعال را در اشتغال و کارآفرین دارد اگر این دو حلقه ارتباطشان خوب بشود مطمئنا جامعه و منطقه می‌تواند حداکثر استفاده را ببرد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 430

ثبت نظر

ارسال