حاجی‌میرزایی: مردم ایران در مقابل استکبار می‌ایستند

حاجی‌میرزایی: مردم ایران در مقابل استکبار می‌ایستند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۳ آبان نماد همبستگی ملت ایران است، آنها در برابر آمریکا یکپارچه، متحد و همدل هستند.

دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 13:9

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، محسن حاجی میرزایی در مراسم نواختن زنگ ملی استکبارستیزی با اشاره به سه حادثه بزرگ تاریخی رخ داده در ۱۳ آبان ماه گفت: نخست سالگرد تبعید امام در آبان سال ۱۳۴۳ است. دومین واقعه در سال ۵۷ رخ داد و دانش آموزان دست به تظاهرات علیه رژیم زدند و جمع کثیری به شهادت رسیدند و سوم در سال ۵۸ نیز تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد.

وی افزود: در ۱۳ آبان ماه سال گذشته نیز شدیدترین تحریمها علیه ایران توسط آمریکا اعمال شد و آن طور که خودشان می گویند هدف آنها تحمیل بیشترین فشار و درد به جامعه و نابود کردن اقتصاد ماست. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درگیر جنگ نظامی نیستیم اما این جنگ به شدت سنگین تر است و آثار تلخی دارد گفت: ملت ایران با مقاومت و اهتمام مسئولان این روزهای سخت را پشت سرگذاشته و می‌تواند بگوید این راهبرد و استراتژی حداکثر فشار به ملت ایران از سوی امریکا شکست خورده و ناموفق است.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه چهار رویداد رخ داده در آبان ۴۳، آبان ۵۷، آبان ۵۸ و آبان ۹۷ یک حلقه مشترک دارد که مهمترین آن دشمنی آمریکا با ملت ایران است افزود: وجه مشترک دیگر، ظهور فرهنگ استکبارستیزی و نفی سلطه گری در جامعه ایران است. مردم ایران نشان دادند زیربار زور و سلطه نمی روند و در مقابل استکبار می‌ایستند. 

وی با اشاره به نقش امام و رهبری در راهبری جریان مقدس و خط استکبارستیزی گفت: در هر سه واقعه تاریخی آمریکا شکست خورد و در تحریم‌های اخیر نیز ناکام است. آثار مقاومت مردم مشخص است و امروز سرافرازیم که زیربار ظلم و ستم نرفته‌ایم. ۱۳ آبان نماد همبستگی ملت ایران است، آنها در برابر آمریکا یکپارچه، متحد و همدل هستند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 292

ثبت نظر

ارسال