جای پارک، جاعل حرفه‌ای را به دام انداخت

جای پارک، جاعل حرفه‌ای را به دام انداخت

یک جاعل حرفه‌ای اسناد و مدارک درپی پارک نامناسب خودرویش در مقابل کلانتری لو رفت.

دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 0:30

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، روز گذشته عوامل گشت کلانتری تهرانپارس در حال ورود به کلانتری بودند که مشاهده کردند نحوه پارک یکدستگاه سواری پژو پارس مانع از ورود خودروها به داخل کلانتری شده و در همین راستا نیز اقدام به استعلام شماره پلاک خودرو کردند که در جریان آن مشخص شد این خودرو دارای دستور توقیف است و طبق آخرین گزارش‌ها باید داخل پارکینگ باشد. 


در حالی که ماموران به دنبال یافتن مالک خودرو بودند، حدود چند دقیقه بعد، مردی از ساختمان کلانتری به بیرون آمده و سوار بر خودرو شد که در همین حین ماموران اقدام به تحقیق و پرس‌وجو از راننده کرده و برای بررسی بیشتر او را به کلانتری انتقال دادند. اما این فرد در کلانتری پاسخ درستی به اظهارات نداد که درپی این اظهارات ضدونقیض از داخل خودروی سواری نیز بازرسی و از آن تعدادی مدرک و سند جعلی، دستگاه پرینتر و... کشف و ضبط شد.

با کشف این شواهد متهم اعتراف کرد که خودرو متعلق به دوستش است که حدود یک هفته پیش به جرم کلاهبرداری بازداشت شده و این فرد نیز امروز برای انجام کارهای دوستش که امروز برای انجام تحقیقات تکمیلی به کلانتری بازگردانده شده، به کلانتری آمده بود. متهم همچنین اعتراف کرد که با جعل اسناد و مدارک اقدام به ترخیص این خودرو از پارکینگ پلیس راهور کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد که متهم دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد تا با دستور قضایی نسبت به کشف دیگر جرائم این فرد نیز اقدام شود.


انتهای پیام

تعداد بازدید : 331

ثبت نظر

ارسال